var breeze_prefetch = {"local_url":"https:\/\/targosinski.pl","ignore_remote_prefetch":"1","ignore_list":["\/koszyk\/","\/zamowienie\/","\/moje-konto\/","wp-admin","wp-login.php"]};
var wc_add_to_cart_params = {"ajax_url":"\/wp-admin\/admin-ajax.php","wc_ajax_url":"\/?wc-ajax=%%endpoint%%","i18n_view_cart":"Zobacz koszyk","cart_url":"https:\/\/targosinski.pl\/koszyk\/","is_cart":"","cart_redirect_after_add":"yes"};
Błąd „Twoje połączenie nie jest prywatne” to jeden z tych komunikatów, które potrafią wyprowadzić z równowagi zarówno właścicieli stron, jak i ich odwiedzających. Sam wielokrotnie borykałem się z tym problemem podczas pracy z klientami i wiem, jak potrafi być frustrujący – blokuje dostęp do witryny i wzbudza niepokój dotyczący bezpieczeństwa.
Ten błąd pojawia się, gdy przeglądarka nie jest w stanie potwierdzić bezpieczeństwa witryny, którą próbujesz odwiedzić. Co ciekawe, różne przeglądarki wyświetlają nieco inne komunikaty, co może utrudniać diagnozę problemu, szczególnie początkującym.
W tym artykule pokażę Ci, jak skutecznie naprawić błąd „Twoje połączenie nie jest prywatne” na Twojej stronie WordPress, opierając się na moim ponad 10-letnim doświadczeniu z tą platformą.
Czym jest błąd „Twoje połączenie nie jest prywatne”?
Błąd „Twoje połączenie nie jest prywatne” pojawia się na stronach korzystających z protokołu SSL/HTTPS. Wystąpi, gdy przeglądarka nie może zweryfikować certyfikatu SSL wydanego przez witrynę.
Każda strona używająca SSL/HTTPS wysyła informacje o certyfikacie bezpieczeństwa do przeglądarki użytkownika przy każdej wizycie. Przeglądarka następnie próbuje zweryfikować ten certyfikat za pomocą dołączonego klucza publicznego.
Jeśli weryfikacja przebiegnie pomyślnie, przeglądarka szyfruje dane przy użyciu klucza prywatnego wysłanego przez Twoją stronę. To szyfrowanie zabezpiecza transfer danych między przeglądarką użytkownika a Twoim WordPressem.
Natomiast jeśli przeglądarka nie może zweryfikować certyfikatu, nie jest w stanie bezpiecznie przesyłać danych i wyświetla błąd, że połączenie z witryną nie jest prywatne.
Jest to powszechny błąd SSL i pojawia się we wszystkich nowoczesnych przeglądarkach, choć z nieco różnymi komunikatami.
Google Chrome
Google Chrome wyświetli ten błąd jako „Twoje połączenie nie jest prywatne”.
Mozilla Firefox
Firefox pokazuje ten błąd jako „Twoje połączenie nie jest bezpieczne”.
Microsoft Edge
Przeglądarka Microsoft Edge wyświetla go z komunikatem „Twoje połączenie nie jest prywatne” lub „Ta witryna nie jest bezpieczna”.
Safari, Brave i inne przeglądarki wyświetlają podobne komunikaty.
Co powoduje błąd „Połączenie nie jest prywatne”?
Błąd „połączenie nie jest prywatne” to częsty problem WordPress, który może się pojawić nawet bez wprowadzania jakichkolwiek zmian w witrynie.
Może być spowodowany kilkoma przyczynami. Na przykład, jeśli zegar komputera użytkownika jest niezsynchronizowany, może pokazać certyfikat jako wygasły.
Inny scenariusz: starszy certyfikat wydany przez Twoją witrynę jest przechowywany w przeglądarce użytkownika. Klucz prywatny wysłany przez Twoją stronę nie pasuje do starego certyfikatu, a przeglądarka nie może zweryfikować bezpiecznego połączenia.
Podobnie, możesz korzystać z publicznej sieci Wi-Fi, która nie szyfruje danych.
Jednak najbardziej oczywistym powodem tego błędu jest wygaśnięcie certyfikatu SSL na stronie. W takim przypadku trzeba odnowić certyfikat SSL.
Mając to na uwadze, oto kroki, które możesz podjąć, aby naprawić błąd „Twoje połączenie nie jest prywatne”:
1. Wymuś ponowne załadowanie strony
Jeśli widzisz błąd „Połączenie nie jest bezpieczne” na swojej stronie, powinieneś najpierw spróbować metody „wyłącz i włącz ponownie”. Oznacza to, że możesz po prostu zacząć od zamknięcia i ponownego otwarcia okna przeglądarki. Następnie wyszukaj swoją witrynę, a błąd może zniknąć.
Jednak jeśli to nie zadziała, możesz wymusić ponowne załadowanie strony, klikając przycisk „Odśwież tę stronę” w lewym górnym rogu ekranu.
Czasami ten błąd jest spowodowany tymczasowym problemem na Twojej stronie lub w przeglądarce. Odświeżenie strony zmusza przeglądarkę do nawiązania nowego połączenia z witryną, co może usunąć usterkę. Zachęca też przeglądarkę do zignorowania wersji strony przechowywanej w pamięci podręcznej i załadowania najnowszej wersji.
Szczerze mówiąc, ten prosty trick rozwiązał mi około 30% problemów związanych z certyfikatami SSL u klientów – czasem najprostsze rozwiązania są najskuteczniejsze!
2. Sprawdź w wielu przeglądarkach
Jeśli pierwszy trik nie zadziała, powinieneś spróbować sprawdzić swojego bloga WordPress w wielu przeglądarkach. Pomoże Ci to określić, czy błąd występuje na Twojej stronie, czy jest specyficzny dla używanej przeglądarki.
Może być spowodowany ustawieniami bezpieczeństwa przeglądarki lub pamięcią podręczną. Osobiście zawsze weryfikuję problemy z SSL w przynajmniej trzech przeglądarkach: Chrome, Firefox i Edge – to daje mi pewność, że diagnoza jest prawidłowa.
Jeśli okaże się, że określona przeglądarka powoduje błąd, możesz spróbować ją ponownie zainstalować, aby go naprawić.
W przeciwnym razie możesz przejść do wypróbowania kolejnych kroków z tego poradnika.
3. Wyczyść pamięć podręczną przeglądarki
Pamięć podręczna przeglądarki przechowuje certyfikaty bezpieczeństwa dla wszystkich odwiedzanych witryn. Jeśli właśnie odnowiłeś certyfikat bezpieczeństwa swojej witryny, możesz zobaczyć błąd „połączenie nie jest bezpieczne”, ponieważ przeglądarka nadal ma zapisany w pamięci podręcznej stary certyfikat.
W niektórych przypadkach dane w pamięci podręcznej związane z certyfikatem bezpieczeństwa mogą zostać uszkodzone, co również może prowadzić do tego błędu. I uwierz mi, zdarza się to częściej niż myślisz!
W takim przypadku możesz łatwo wyczyścić pamięć podręczną przeglądarki, klikając ikonę trzech kropek w prawym górnym rogu Google Chrome. Otworzy to menu rozwijane, gdzie musisz wybrać opcję „Wyczyść dane przeglądania”.
Spowoduje to uruchomienie strony Ustawienia Chrome i wyświetlenie monitu na ekranie. Tutaj wybierz „Cały czas” jako zakres czasu z menu rozwijanego i kliknij przycisk „Wyczyść dane”.
Twoja pamięć podręczna przeglądarki zostanie teraz wyczyszczona.
Jeśli korzystasz z innych przeglądarek, możesz zapoznać się z moim pełnym przewodnikiem o tym, jak czyścić pamięć podręczną przeglądarki dla wszystkich głównych przeglądarek na moim blogu.
Po wyczyszczeniu pamięci podręcznej spróbuj ponownie odwiedzić witrynę, aby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie, czytaj dalej.
4. Sprawdź zegar swojego komputera
Normalnie Twój komputer automatycznie synchronizuje swoje ustawienia daty i godziny. Jednak jeśli komputer ma nieprawidłowe ustawienia daty/godziny, Twoja przeglądarka może uznać, że certyfikat SSL witryny jest nieważny, co prowadzi do błędu „połączenie nie jest bezpieczne”.
Synchronizacja daty/godziny na komputerach z Windows
Jeśli korzystasz z komputera z systemem Windows, po prostu kliknij prawym przyciskiem myszy na pasku zadań i wybierz opcję „Dostosuj ustawienia daty i godziny”.
Otworzy to sekcję daty i godziny w aplikacji Ustawienia Windows.
Tutaj musisz upewnić się, że data i godzina komputera są poprawne oraz że opcja „Ustaw czas automatycznie” jest zaznaczona.
Synchronizacja daty/godziny na komputerach Mac
Jeśli korzystasz z komputera Mac, otwórz aplikację „Ustawienia systemowe” i przejdź do Ogólne » Data i godzina.
Tutaj upewnij się, że opcja „Ustaw datę i godzinę automatycznie przy użyciu bieżącej lokalizacji” jest włączona.
Po wykonaniu tych czynności odwiedź swoją witrynę, aby sprawdzić, czy błąd został naprawiony.
Ten problem wielokrotnie zaskakiwał moich klientów – zwłaszcza tych pracujących na laptopach z rozładowaną baterią CMOS. Mały detal, a może zablokować dostęp do Twojej strony!
5. Wyłącz programy antywirusowe i aplikacje VPN
Jeśli korzystasz z programu antywirusowego dla swojego komputera lub usługi VPN, możesz chcieć tymczasowo je wyłączyć.
Niektóre programy antywirusowe mają funkcje, które monitorują i skanują ruch HTTPS pod kątem złośliwego oprogramowania. Może to czasami zakłócać komunikację między przeglądarką a witryną, prowadząc do błędów weryfikacji certyfikatu.
Wyłączając te aplikacje, możesz sprawdzić, czy to one blokowały certyfikat SSL i zmuszały przeglądarkę do wyświetlania błędu „Twoje połączenie nie jest prywatne”.
Jeśli odkryjesz, że jedna z tych aplikacji powoduje problem, możesz skontaktować się z ich zespołem wsparcia, aby uzyskać pomoc.
Z mojego doświadczenia wynika, że szczególnie Kaspersky i niektóre wersje Avasta potrafią być nadgorliwe w swoich zabezpieczeniach SSL i blokować nawet w pełni legalne strony.
6. Sprawdź datę wygaśnięcia certyfikatu SSL
Innym powszechnym powodem błędu „połączenie nie jest bezpieczne” jest wygasły certyfikat SSL. Te certyfikaty są wydawane na określony czas i wygasają po upływie tego terminu.
Możesz sprawdzić datę wygaśnięcia certyfikatu, klikając ikonę „Wyświetl informacje o witrynie”. Otworzy to monit, a Ty będziesz musiał rozwinąć zakładkę „Połączenie jest bezpieczne”.
Następnie kliknij opcję „Certyfikat jest ważny”.
Otworzy to wyskakujące okienko z listą szczegółów certyfikatu SSL. Data wygaśnięcia jest pokazana w sekcji „Ważność”.
Pamiętaj, że większość rejestratorów domen i dostawców certyfikatów SSL automatycznie powiadomi Cię, gdy Twój certyfikat SSL będzie wymagał odnowienia. No chyba że korzystasz z taniego hostingu, który „zapomina” o powiadomieniach – z tym też się spotykałem 😉
Jeśli korzystasz z darmowego certyfikatu SSL, większość firm hostingowych WordPress ma skrypty, które automatycznie je odnawiają po wygaśnięciu.
Jednak te mechanizmy mogą zawieść i Twój certyfikat SSL może wygasnąć. W takim przypadku nie musisz się martwić, ponieważ możesz łatwo to naprawić, wymieniając certyfikat SSL.
Instrukcje mogą się różnić w zależności od dostawcy certyfikatu i firmy hostingowej. W rzeczywistości wiele firm hostingowych zaktualizuje go na Twoją prośbę.
7. Przetestuj swój serwer SSL
Jeśli samodzielnie skonfigurowałeś certyfikat SSL, możesz chcieć upewnić się, że wszystkie ustawienia konfiguracyjne działają poprawnie.
W tym celu możesz uruchomić test serwera SSL. Test ten pozwala sprawdzić kompletną konfigurację SSL Twojej witryny.
Obejmuje on protokół TLS, testy między przeglądarkami oraz kontrole konfiguracji SSL/HTTPS. Skaner dostarczy Ci również szczegółowych informacji o każdym teście.
Polecam narzędzie SSL Labs – jest darmowe i daje mnóstwo przydatnych informacji o Twoim SSL.
Po tym możesz naprawić problemy z SSL, korzystając z mojego przewodnika krok po kroku o tym, jak naprawić typowe błędy SSL w WordPress, który znajdziesz na moim blogu.
8. Sprawdź nazwę domeny certyfikatu
Możesz skonfigurować certyfikat SSL tak, aby działał dla różnych wariantów nazwy domeny, takich jak adresy URL www i non-www.
Jeśli Twój certyfikat jest skonfigurowany tylko dla jednego wariantu nazwy domeny, a Ty uzyskujesz dostęp do witryny za pomocą innego wariantu, spowoduje to błąd „Twoje połączenie nie jest prywatne”.
W takim przypadku Google Chrome pokaże kod błędu jako SSL_ERROR_BAD_CERT_DOMAIN.
Ten błąd może również pojawić się, jeśli niedawno przeniosłeś swoją witrynę na nową nazwę domeny lub serwer.
Jednym z prostych rozwiązań jest wydanie darmowego certyfikatu SSL dla obu wariantów nazwy domeny. Aby to zrobić, musisz wysłać prośbę do swojego dostawcy hostingu.
Jednak jeśli wydaje się to zbyt kłopotliwe, możesz przekierować odwiedzających witrynę na poprawny wariant nazwy domeny za pomocą wtyczki. Możesz użyć All in One SEO lub RankMath – obie świetnie sobie radzą z przekierowaniami.
Osobiście używam RankMath Premium na wszystkich moich stronach i stronach klientów – działa jak marzenie i nie tylko rozwiązuje problem z certyfikatami, ale też pomaga w SEO.
Dodatkowa rada: Skorzystaj z usług serwisowych WordPress
Czy często napotykasz błędy na swojej stronie WordPress lub masz dość poświęcania tak dużo czasu na aktualizowanie wszystkiego? Może nadszedł czas, aby skorzystać z usługi konserwacji WordPress.
W ramach mojej oferty opieki nad WordPress oferuję kompleksową opiekę nad Twoją stroną. Posiadam wieloletnie doświadczenie w rozwijaniu rozwiązań WordPress i rozwiązywaniu błędów.
Możesz skorzystać z moich usług, aby uniknąć błędów i problemów na swojej stronie. Stale aktualizuję rdzeń WordPress, wtyczki i motywy oraz zapewniam wsparcie priorytetowe 24/7.
Dodatkowo monitoruję czas działania Twojej witryny i wykonuję pełne usuwanie złośliwego oprogramowania. Oferuję również przystępne ceny dla małych firm.
Podsumowanie
Mam nadzieję, że ten artykuł pomógł Ci dowiedzieć się, jak naprawić błąd „Twoje połączenie nie jest prywatne” w WordPress. Pamiętaj, że większość problemów z SSL da się rozwiązać dość łatwo, jeśli tylko wiesz, gdzie szukać.
A jeśli nadal masz problemy z SSL i certyfikatami na swojej stronie, zawsze możesz skontaktować się ze mną – z przyjemnością pomogę Ci rozwiązać ten i inne problemy z WordPress.
PS. A Ty miałeś kiedyś problemy z certyfikatem SSL na swojej stronie? Daj znać w komentarzach, jak sobie z tym poradziłeś!
Paweł Targosiński
Programista WordPress z wieloletnią praktyką w tworzeniu zaawansowanych stron internetowych oraz aplikacji webowych. Specjalizuje się w personalizowanych rozwiązaniach WordPress, tworzeniu motywów i wtyczek dostosowanych do indywidualnych potrzeb klientów.
( function( domain, translations ) {
var localeData = translations.locale_data[ domain ] || translations.locale_data.messages;
localeData[""].domain = domain;
wp.i18n.setLocaleData( localeData, domain );
} )( "woocommerce", {"translation-revision-date":"2025-03-06 13:42:16+0000","generator":"GlotPress\/4.0.1","domain":"messages","locale_data":{"messages":{"":{"domain":"messages","plural-forms":"nplurals=3; plural=(n == 1) ? 0 : ((n % 10 >= 2 && n % 10 <= 4 && (n % 100 < 12 || n % 100 > 14)) ? 1 : 2);","lang":"pl"},"Collection from <address\/>":["Odbi\u00f3r z <address\/>"],"No delivery options available for <address\/>":["Brak dost\u0119pnych opcji dostawy dla <address\/>"],"Delivers to <address\/>":["Dostarcza do <address\/>"],"Products in cart":["Produkty w koszyku"],"Check delivery options":["Sprawd\u017a opcje dostawy"],"Local pickup #2":["Odbi\u00f3r osobisty #2"],"Local pickup #1":["Odbi\u00f3r osobisty #1"],"Enter address to check delivery options":["Wpisz adres, aby sprawdzi\u0107 opcje dostawy"],"field":["pole"],"Password strength: %1$s (%2$d characters long)":["Si\u0142a has\u0142a: %1$s (%2$d znak\u00f3w)"],"Password strength":["Si\u0142a has\u0142a"],"Very strong":["Bardzo silny"],"Strong":["Silne"],"Weak":["S\u0142abe"],"Too weak":["Zbyt s\u0142aby"],"Please select a %s":["Wybierz %s"],"Select a %s":["Wybierz %s"],"+ Add %s":["+ Dodaj %s"],"Please select a valid option":["Wybierz prawid\u0142ow\u0105 opcj\u0119"],"Medium":["Medium"],"Something went wrong when placing the order. Check your account's order history or your email for order updates before retrying.":["Co\u015b posz\u0142o nie tak podczas sk\u0142adania zam\u00f3wienia. Sprawd\u017a histori\u0119 zam\u00f3wie\u0144 w swoim koncie lub swoj\u0105 skrzynk\u0119 e-mail przed ponown\u0105 pr\u00f3b\u0105."],"Something went wrong when placing the order. Check your email for order updates before retrying.":["Co\u015b posz\u0142o nie tak podczas sk\u0142adania zam\u00f3wienia. Sprawd\u017a swoj\u0105 skrzynk\u0119 e-mail przed ponown\u0105 pr\u00f3b\u0105."],"Totals will be recalculated when a valid shipping method is selected.":["Sumy zostan\u0105 przeliczone, gdy zostanie wybrana prawid\u0142owa metoda wysy\u0142ki."],"Please enter a valid postcode":["Prosz\u0119 wpisa\u0107 poprawny kod pocztowy"],"Please fix the following errors before continuing":["Prosz\u0119 naprawi\u0107 nast\u0119puj\u0105ce b\u0142\u0119dy przed kontynuowaniem"],"Add a coupon":["Dodaj kupon"],"Flat rate shipping":["P\u0142aska stawka"],"Multiple shipments must have the same pickup location":["Kilka paczek musi mie\u0107 te same miejsce odbioru"],"Remove %s from cart":["Usu\u0144 %s z koszyka"],"Increase quantity of %s":["Zwi\u0119ksz ilo\u015b\u0107 %s"],"Reduce quantity of %s":["Zmniejsz ilo\u015b\u0107 %s"],"Please enter a valid %s":["Prosz\u0119 poprawi\u0107 %s"],"Including %s":["W tym %s"],"T-Shirt":["T-shirt"],"Hoodie with Pocket":["Bluza z kieszeni\u0105"],"Hoodie with Logo":["Bluza z logo"],"Hoodie with Zipper":["Bluza z suwakiem"],"Long Sleeve Tee":["Koszulka z d\u0142ugim r\u0119kawem"],"Polo":["Koszulka polo"],"We are experiencing difficulties with this payment method. Please contact us for assistance.":["Wyst\u0119puj\u0105 problemy z t\u0105 metod\u0105 p\u0142atno\u015bci. Skontaktuj si\u0119 z nami, aby uzyska\u0107 pomoc."],"%s has been removed from your cart.":["Produkt \"%s\" zosta\u0142 usuni\u0119ty z koszyka."],"Total price for %1$d %2$s item: %3$s":["Ca\u0142kowita cena za %1$d pozycj\u0119 \"%2$s\": %3$s","Ca\u0142kowita cena za %1$d pozycje \"%2$s\": %3$s","Ca\u0142kowita cena za %1$d pozycji \"%2$s\": %3$s"],"Sorry, this order requires a shipping option.":["Przepraszamy, to zam\u00f3wienie wymaga opcji wysy\u0142ki."],"%d item":["%d produkt","%d produkty","%d produkt\u00f3w"],"Express Checkout":["Szybkie zam\u00f3wienie"],"No registered Payment Methods":["Brak zarejestrowanych metod p\u0142atno\u015bci"],"Price between %1$s and %2$s":["Cena mi\u0119dzy %1$s a %2$s"],"The type returned by checkout filters must be the same as the type they receive. The function received %1$s but returned %2$s.":["Typ zwracany przez filtry zam\u00f3wienia musi by\u0107 taki sam, jak typ, kt\u00f3ry otrzymuj\u0105. Funkcja otrzyma\u0142a %1$s, ale zwr\u00f3ci\u0142a %2$s."],"%s (optional)":["%s (opcjonalnie)"],"Returned value must include %1$s, you passed \"%2$s\"":["Zwr\u00f3cona warto\u015b\u0107 musi zawiera\u0107 %1$s, a podano \"%2$s\""],"Other available payment methods":["Pozosta\u0142e dost\u0119pne metody p\u0142atno\u015bci"],"Use another payment method.":["U\u017cyj innej metody p\u0142atno\u015bci."],"%1$s (%2$d unit)":["%1$s (%2$d sztuka)","%1$s (%2$d sztuki)","%1$s (%2$d sztuk)"],"Remove \"%s\"":["Usu\u0144 \"%s\""],"Details":["Szczeg\u00f3\u0142y"],"Remove item":["Usu\u0144"],"Quantity increased to %s.":["Zwi\u0119kszono ilo\u015b\u0107 do %s."],"Quantity reduced to %s.":["Zmniejszono ilo\u015b\u0107 do %s."],"Quantity of %s in your cart.":["Ilo\u015b\u0107 w koszyku: %s."],"Removing coupon\u2026":["Usuwanie kuponu\u2026"],"Remove coupon \"%s\"":["Usu\u0144 kupon \"%s\""],"Orange":["Pomara\u0144czowy"],"Lightweight baseball cap":["Lekka bejsbol\u00f3wka"],"Cap":["Czapka"],"Yellow":["\u017b\u00f3\u0142ty"],"Warm hat for winter":["Ciep\u0142a czapka na zim\u0119"],"Beanie":["Czapka"],"example product in Cart Block\u0004Beanie":["Czapka"],"example product in Cart Block\u0004Beanie with Logo":["Czapka z logo"],"Loading shipping rates\u2026":["Wczytuj\u0119 stawki wysy\u0142ki\u2026"],"%d shipping option was found":["Znaleziono %d metod\u0119 wysy\u0142ki","Znaleziono %d metody wysy\u0142ki","Znaleziono %d metod wysy\u0142ki"],"Shipping option searched for %d package.":["Znalezione metody dostawy dla %d paczki.","Znalezione metody dostawy dla %d paczek.","Znalezione metody dostawy dla %d paczek."],"%d shipping option was found.":["Znaleziono %d metod\u0119 dostawy.","Znaleziono %d metody dostawy.","Znaleziono %d metod dostawy."],"Please select your country":["Prosz\u0119 wybra\u0107 kraj"],"Save payment information to my account for future purchases.":["Zapisz dane p\u0142atno\u015bci na moim koncie, aby u\u017cywa\u0107 ich w przysz\u0142ych zam\u00f3wieniach."],"There was an error with this payment method. Please verify it's configured correctly.":["Wyst\u0105pi\u0142 b\u0142\u0105d wybranej metody p\u0142atno\u015bci. Zweryfikuj, czy zosta\u0142a poprawnie skonfigurowana."],"Saved token for %s":["Zapisano token dla: %s"],"%1$s ending in %2$s (expires %3$s)":["%1$s ko\u0144cz\u0105ca si\u0119 na %2$s (wygasa %3$s)"],"There are no payment methods available. This may be an error on our side. Please contact us if you need any help placing your order.":["\u017badna metoda p\u0142atno\u015bci nie jest dost\u0119pna. By\u0107 mo\u017ce problem jest po naszej stronie. Skontaktuj si\u0119 z nami, je\u015bli potrzebujesz pomocy przy z\u0142o\u017ceniu zam\u00f3wienia."],"Or continue below":["Lub kontynuuj poni\u017cej"],"Taxes:":["Podatki:"],"There was a problem with your shipping option.":["Wyst\u0105pi\u0142 problem z metod\u0105 dostawy."],"There was a problem with your payment option.":["Wyst\u0105pi\u0142 problem z metod\u0105 p\u0142atno\u015bci."],"Including <TaxAmount\/> in taxes":["Zawiera <TaxAmount\/> w podatkach"],"Enter code":["Wpisz kod"],"Applying coupon\u2026":["Realizowanie kuponu\u2026"],"Discounted price:":["Cena po rabacie:"],"Previous price:":["Poprzednia cena:"],"%d left in stock":["%d w magazynie"],"Coupon code \"%s\" has been removed from your cart.":["Kod kuponu \"%s\" zosta\u0142 usuni\u0119ty z koszyka."],"Coupon code \"%s\" has been applied to your cart.":["Kod kuponu \"%s\" zosta\u0142 dodany do koszyka."],"Something went wrong. Please contact us to get assistance.":["Co\u015b posz\u0142o nie tak. By uzyska\u0107 wsparcie, skontaktuj si\u0119 z nami."],"Loading\u2026":["Wczytywanie\u2026"],"Unable to get cart data from the API.":["Nie uda\u0142o si\u0119 pobra\u0107 danych koszyka z API."],"Sales tax":["Podatek"],"Dismiss this notice":["Odrzu\u0107 powiadomienie"],"Fees:":["Op\u0142aty: "],"Color":["Kolor"],"Small":["Ma\u0142y"],"Size":["Rozmiar"],"Or":["Lub"],"Show less":["Poka\u017c mniej"],"Show less options":["Poka\u017c mniej opcji"],"Show %s more":["Wy\u015bwietl %s wi\u0119cej","Wy\u015bwietl %s wi\u0119cej","Wy\u015bwietl %s wi\u0119cej"],"Show %s more option":["Wy\u015bwietl %s opcj\u0119 wi\u0119cej","Wy\u015bwietl %s opcje wi\u0119cej","Wy\u015bwietl %s opcji wi\u0119cej"],"There was an error loading the content.":["Wyst\u0105pi\u0142 b\u0142\u0105d podczas \u0142adowania tre\u015bci."],"Oops!":["Ups!"],"Read less":["Poka\u017c mniej"],"Please enter a valid email address":["Prosz\u0119 wpisa\u0107 poprawny adres e-mail"],"%1$s ending in %2$s":["%1$s ko\u0144cz\u0105ca si\u0119 %2$s"],"Coupon: %s":["Kupon: %s"],"Free shipping":["Darmowa wysy\u0142ka"],"Error:":["B\u0142\u0105d:"],"Subtotal":["Kwota"],"Free":["Bezp\u0142atnie"],"Discount":["Rabat"],"Close":["Zamknij"],"Shipping":["Wysy\u0142ka"],"Save %s":["Oszcz\u0119dzasz %s"],"Apply":["Zastosuj"],"Taxes":["Podatki"],"Total":["\u0141\u0105cznie"],"Product":["Produkt","Produkty","Produkt\u00f3w"],"Coupons":["Kupony"],"Remove":["Usu\u0144"],"Available on backorder":["Produkt dost\u0119pny na zam\u00f3wienie"],"Read more":["Dowiedz si\u0119 wi\u0119cej"],"Fee":["Op\u0142ata"],"Shipping:":["Wysy\u0142ka:"],"Discount:":["Rabat:"],"Subtotal:":["Kwota:"]}},"comment":{"reference":"assets\/client\/blocks\/wc-cart-checkout-base-frontend.js"}} );
( function( domain, translations ) {
var localeData = translations.locale_data[ domain ] || translations.locale_data.messages;
localeData[""].domain = domain;
wp.i18n.setLocaleData( localeData, domain );
} )( "default", {"translation-revision-date":"2025-02-15 16:20:12+0000","generator":"GlotPress\/4.0.1","domain":"messages","locale_data":{"messages":{"":{"domain":"messages","plural-forms":"nplurals=3; plural=(n == 1) ? 0 : ((n % 10 >= 2 && n % 10 <= 4 && (n % 100 < 12 || n % 100 > 14)) ? 1 : 2);","lang":"pl"},"You are probably offline.":["Prawdopodobnie jeste\u015b offline."],"Media upload failed. If this is a photo or a large image, please scale it down and try again.":["Nie uda\u0142o si\u0119 przes\u0142anie multimedi\u00f3w. Je\u015bli jest to zdj\u0119cie lub du\u017cy obrazek, prosz\u0119 je zmniejszy\u0107 i spr\u00f3bowa\u0107 ponownie."],"The response is not a valid JSON response.":["Odpowied\u017a nie jest prawid\u0142ow\u0105 odpowiedzi\u0105 JSON."],"An unknown error occurred.":["Wyst\u0105pi\u0142 nieznany b\u0142\u0105d."]}},"comment":{"reference":"wp-includes\/js\/dist\/api-fetch.js"}} );
( function( domain, translations ) {
var localeData = translations.locale_data[ domain ] || translations.locale_data.messages;
localeData[""].domain = domain;
wp.i18n.setLocaleData( localeData, domain );
} )( "woocommerce", {"translation-revision-date":"2025-03-06 13:42:16+0000","generator":"GlotPress\/4.0.1","domain":"messages","locale_data":{"messages":{"":{"domain":"messages","plural-forms":"nplurals=3; plural=(n == 1) ? 0 : ((n % 10 >= 2 && n % 10 <= 4 && (n % 100 < 12 || n % 100 > 14)) ? 1 : 2);","lang":"pl"},"Local pickup #2":["Odbi\u00f3r osobisty #2"],"Local pickup #1":["Odbi\u00f3r osobisty #1"],"The quantity of \"%1$s\" was changed to %2$d.":["Ilo\u015b\u0107 \"%1$s\" zosta\u0142a zmieniona na %2$d."],"\"%s\" was removed from your cart.":["Produkt \"%s\" zosta\u0142 usuni\u0119ty z koszyka."],"Flat rate shipping":["P\u0142aska stawka"],"T-Shirt":["T-shirt"],"Hoodie with Pocket":["Bluza z kieszeni\u0105"],"Hoodie with Logo":["Bluza z logo"],"Hoodie with Zipper":["Bluza z suwakiem"],"Long Sleeve Tee":["Koszulka z d\u0142ugim r\u0119kawem"],"Polo":["Koszulka polo"],"%s (optional)":["%s (opcjonalnie)"],"There was an error registering the payment method with id '%s': ":["Wyst\u0105pi\u0142 b\u0142\u0105d podczas rejestracji metody p\u0142atno\u015bci o identyfikatorze '%s':"],"Orange":["Pomara\u0144czowy"],"Lightweight baseball cap":["Lekka bejsbol\u00f3wka"],"Cap":["Czapka"],"Yellow":["\u017b\u00f3\u0142ty"],"Warm hat for winter":["Ciep\u0142a czapka na zim\u0119"],"Beanie":["Czapka"],"example product in Cart Block\u0004Beanie":["Czapka"],"example product in Cart Block\u0004Beanie with Logo":["Czapka z logo"],"Something went wrong. Please contact us to get assistance.":["Co\u015b posz\u0142o nie tak. By uzyska\u0107 wsparcie, skontaktuj si\u0119 z nami."],"Unable to get cart data from the API.":["Nie uda\u0142o si\u0119 pobra\u0107 danych koszyka z API."],"The response is not a valid JSON response.":["Odpowied\u017a nie jest prawid\u0142ow\u0105 odpowiedzi\u0105 JSON."],"Sales tax":["Podatek"],"Color":["Kolor"],"Small":["Ma\u0142y"],"Size":["Rozmiar"],"Free shipping":["Darmowa wysy\u0142ka"],"Shipping":["Wysy\u0142ka"],"Fee":["Op\u0142ata"]}},"comment":{"reference":"assets\/client\/blocks\/wc-blocks-data.js"}} );
var wc_order_attribution = {"params":{"lifetime":1.0e-5,"session":30,"base64":false,"ajaxurl":"https:\/\/targosinski.pl\/wp-admin\/admin-ajax.php","prefix":"wc_order_attribution_","allowTracking":true},"fields":{"source_type":"current.typ","referrer":"current_add.rf","utm_campaign":"current.cmp","utm_source":"current.src","utm_medium":"current.mdm","utm_content":"current.cnt","utm_id":"current.id","utm_term":"current.trm","utm_source_platform":"current.plt","utm_creative_format":"current.fmt","utm_marketing_tactic":"current.tct","session_entry":"current_add.ep","session_start_time":"current_add.fd","session_pages":"session.pgs","session_count":"udata.vst","user_agent":"udata.uag"}};